maandag 10 november 2008

Boeski wint prijs

Boeski wint prijs! Begeef u als de bliksem naar de cjp-site en verslind de 1315 woorden die WIMPERS rijk is. Een magnifiek kleinood me dunkt, dat—als het aan mij ligt—behalve een prijs ook nog eens een publicatie verdient in een blad als Flair, waar plasticiteit en organicisme hoog aangeschreven staan.

Kanttekeningen op een stokje, laat ons vooral genieten van mooie woorden, zoals er zijn (quote):
"Een kortsluiting in mijn computer. Een rookpluim uit mijn oor."
"Morgen zou ik mijn armhaar op wenskracht testen."
Dat Boeski onderweg al haar wimpers moet verliezen hoeft ons niet te verontrusten, daar elke gelijkenis tussen auteur en personage in een dichterlijke wereld als deze op toeval berust.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow! Een hele post aan mij gewijd! merci, Wouter!
Boeski